Snittbetyget från samtliga sidor
Mats Grönberg
Pålitliga,Kunniga och bra på alla vis.
Prismässigt bra med tanke på
Kvaliteten på utfört arbete!
Jukka Virkamäki
Gjorde en beställning via nätet. Enkel och bra, tog en stund innan de kom till skottet men montören var kunnig och trevlig, skötte allting med precision. Bra kommunikation och respons från kontoret också.
Darren Lovatt
För 8 år sedan ringde jag dem och bad dem hjälpa till med en ny panna - "vi återkommer till dig" - det har aldrig hänt!
I somras fyllde jag i ett formulär på nätet för att fråga dem om pris för en badrumsrenovering, ingen återuppringning inom 6 veckor, så jag ringde dem. Allt jag fick var "Matthias återkommer till dig" Det hände heller aldrig. Det är säkert att säga att dessa killar inte är seriösa och bör undvikas.
Emil Kjellberg
Tyvärr kan jag inte rekommendera det här företaget alls. Min erfarenhet var otroligt bristfällig. Till att börja med lovade de att kunna hantera installationen av tvättmaskinen inklusive VVS- och elektriska arbeten (genom samarbete med ett elföretag). Vi bokade en tid, men installatören blev sjuk dagen innan. Vi bokade om, men dagen innan nästa planerade tid ringde de och hävdade att de väntade på en duschvägg och därför inte kunde komma. Förståeligt??
Efter att ha bokat en tredje tid har det nu tagit cirka 2 veckor längre än ursprungligt planerat. När installatören äntligen kom hit tog det över 3 timmar för denne att böja och fästa ett enda rör.
Elektriciteten var fortfarande inte ansluten, så jag frågade när elektrikern skulle komma för att koppla in tvättmaskinen. Svaret jag fick var: "Antingen idag eller imorgon, men jag kan ringa elektrikern när jag återvänder till firman och sedan återkoppla till dig."
Efter 24 timmar hade jag fortfarande inte fått något samtal. När jag ringde företaget dagen efter så svarade telefonisten att personen som installerade tvättmaskinen befann sig hos en annan kund och att de skulle fråga när denne skulle bli klar och sedan återkomma till mig.
De struntade återigen i att höra av sig, men till sist ringde elektrikern någon dag efter och meddelade att han först kunde komma nästa vecka. Att föreslå en tid nästa vecka, efter att jag redan hade väntat ytterligare 2 veckor än planerat för installationen? Det får mig att ifrågasätta om Hedlunds Rör verkligen kontaktade elfirman i förväg eller om det skedde i efterhand. Annars känns det svårt att förstå varför det skulle vara en sådan utmaning att ordna både VVS och el samtidigt eller åtminstone i nära anslutning till varandra. Iallafall så slutade det med att jag kontaktade en elektriker själv för att fixa det.
Idag trillade fakturan ned i brevlådan, 4245kr.
Bild på det svindyra röret i fråga.
janne brolin
Bra och kunnig personal med trevligt bemötande.
Fixade det jag sökte, men priset kan bli högt.
Robert Hedin Ahlning
Riddar66
Köpte Gustavsberg toalett. Missljud i toaletten från början. Hedlund rör hävdade att det var stopp i ledningarna hemma. Senare spolades rören , fortfarande samma missljud i toan. Gick tillbaka till Hedlund . Men efter ett samtal med Stefan kan det nog ordna sig. Att vi kommer överens om något som vi båda parter blir nöjda med.
David Richardson