Snittbetyget från samtliga sidor
Gunilla Eriksson
Tråkigt att det inte står att det är stängt i dag.
På hemsidan stod att det öppnas kl 8.00
Jag fick vända hem fastande kl .7.30. Ingen provtagning.
M. S
Otroligt dåligt bemötande. När man tar kontakt med verksamhetschefen så är det lika dåligt.
Har bytt HC.
anna tubenius
Oavsett vad man söker för så får man träffa en fysioterapeut. Fick min fot påkörd av en truck men fick inte träffa läkare eller röntgen. Och ber man om smärtlindring så är man missbrukare. Vidrigt bemötande av vissa läkare.
Min man bad om second opinion då hans läkare vägrar skriva ut smärtlindring vid diskbråck i nacken, då ringer hans ordinarie läkare upp och säger att den andra läkaren inte heller kommer skriva ut något. 5min senare så avbokar läkaren tiden med hänvisning till att han pratat med makens ordinarie läkare. Läkaren uttryckte också att starkare smärtlindring inte är LÄMPLIGT för min man. Får dock inget svar på varför det inte skulle vara lämpligt. Dom vågar inte rakt ut säga att det står i min mans journal att han tidigare missbrukat, dock aldrig smärtlindring och han har varit drogfri i många år. Föredetta missbrukare kan inte skada sig och ha ont verkar det som.
Träffade en fysioterapeut efter trauma mot min hand, bad om en läkartid men det fick jag så klart inte. Får svar som att hon tror att det kan vara ledvätska som läcker ut men att hon inte vet. Har 2 månader senare fortfarande problem med handen men får inte mer hjälp än så.
Tack och lov har vi nu bytt hälsocentral hela familjen.
Susanne
2024 02 23 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Har varit kund här sedan 2000.
De flesta i personalstyrkan har varit trogna sin arbetsgivare, hoppas att det håller i sig!
Blev glatt överraskad över att rådgivningen ringde på den föreslagna tiden samtidigt som jag har förståelse att vissa samtal tar längre tid än de "förväntat" sig.
Ni är fortfarande bäst!
Johannes Lastikka
Vill egentligen sätta noll men Google tillåter inte det
Urkass hälsocentral. Ringer aldrig upp den tid man valt, vid ett tillfälle ringde dem upp cirka en timme EFTER den tid jag halde valt. Jag har inte tid att sitta och vänta hur länge som helst. Jag förstår att personalen kan få någon akut uppgift men då är det erat ansvar som hälsocentral att se till att telefonen alltid har bemanning!
Kommer byta tillbaka till min gamla hälsocentral. Rekommenderar inte Capio till någon!
Peter Björebo
Jag ska besöka Odlander nästa vecka och jag är mycket nöjd med mina besök hos honom. Jättebra råd, små tips som har haft stor betydelse bl. a för min mag-/tarmhälsa (som är jättebra nu) och mitt lite för höga blodtryck. Ödmjukt framfört, byggt på en lång erfarenhet och vad jag kan göra för att förbättra min hälsa och må bra generellt. Jag jobbar på det. Bra jobbat Christer !
Marika Sanko
Refused to give medical attention because i dont have a personal number even though they can make a temporary one when i have an open case with skatteverket.
hanged up the phone as soon as i explained the situation.
RE response: I tried to get in touch but no one is calling back.
Iry S.