Premicare Timrå AB

Premicare Timrå AB

Snittbetyget från samtliga sidor

2.13 /5.00
2/5

Marit Abrahamsson

5.00/5.00

Vilken bra vårdcentral vi har i Timrå.
Har nyttjat vårdcentralen en hel del på senare tiden och
det spelar ingen roll vilken
personalkategorie man träffar så är alla lika trevliga
och kunniga😊
Det är toppen att man kan gå in och beställa tid hos
sjuksköterska digitalt👌
Marit Abrahamsson

27/10/2024

Mattias Forsell

2.00/5.00

Ringer 2min efter att vårdcentralen har öppnat, möts av meddelande när jag gjort mitt val i talsvaret att "Vi har haft många som ringt in idag och har ingen möjlighet att ringa upp". Hur går det till efter 2min? Det är nog dags att byta vårdcentral.

12/04/2023

Kim Q Jonasson

5.00/5.00

Fantastiskt bemötande av en av deras distriktssköterskor. Fick snabbt en tid att bli uppringd på och besökstid samma dag, trots semestertider! Mitt första besök här och allt annat än besviken.

29/07/2022

Annie

1.00/5.00

Hur tidigt man än ringer så har de fullt och ringer man inte en onsdag får man ingen tid alls för då släpper de nya scheman. Bedrövlig vc!

08/06/2022

Anders Ullberg

1.00/5.00

Landstingets vårdcentraler var kanske inte heller perfekta, men där kunde man åtminstone få prata med någon samma dag. Bottenbetyg även för den hysteriskt långa alternativknappningen och flera hänvisningar till 1177 och hemsidor. När man ringer för att boka tid så vill man ju prata med någon. Inte höra alla andra alternativ som finns.

05/04/2022

Fresan007

1.00/5.00

Svärmor som lider av skakningar i händerna gick till vårdcentralen för att beställa tid, men det gick inte utan hon var tvungen att ringa in. Svärmor förklarade problemet men fick till svar att de gjordes inga undantag. Jag själv var dit för ett troligt benbrott i foten och fick höra av sköterskan att det var synd att hon inte hade röntgensyn för nån röntgen fick jag inte ej heller träffa läkare

30/01/2022

5punkt5

2.00/5.00

Inte hjälpsamma för fem öre och vill inte höra/lyssna på vad man säger. Jag kommer byta vårdcentral.

15/11/2019

Åsa

1.00/5.00

Hur kan man säga till äldre att ringa till Lia som ska vara en äldresamordnare av något slag när hon så ofta är ledig. Att komma i kontakt med denna vc är ett lotteri för att inte tala om uppföljning av patienter som legat inne.
Att man även säger att man ska ringa etthundratolv, istället för 112! snacka om kardinalfel!

04/06/2019

Om Premicare Timrå AB