Snittbetyget från samtliga sidor
LoTeZz
Värdelösa. Ocker priser och totalt inkompetenta. Aldrig varit med om att något är så dyrt och man får inte en förklaring till något. Totalt värdelösa upphandlingar och effekt avgifter. Suger totalt. Håller inte tider. Värdelösa sophämtare. Totalt oförmögna att hjälpa till alls.
Hanna Thorsmatz
Är väldigt missnöjd. Man får inte hjälp med det man ber om och får vänta och ta kontakt flera gånger. Samt skyhögt elpris.
ahmed alyousef
Extremely expensive. I pay 80% of the monthly fee for only for subscription, not for electricity consumption, absolutely unreasonable. The worst I've ever seen
Mikael Gustavsson
Bland de dyraste elbolag i landet. Snart ännu dyrare när de lägger på effektavgift med..
Andreas Gustafssons
Satt i en hel dag för få mitt ärende löst blir kopplad hela tiden vet inte hur många gånger jag ringde.
Adam Schatzl
Har de över huvudtaget en kundtjänst? Jag har i alla fall inte kommit fram till någon när jag försökt ringa. Antingen blir jag kopplad till växeln och ombedd att ringa senare. Eller så är det ”stängt för utbildning”.
Tobias Eriksson
Det värkar som att dom inte riktigt vet vad det är dom håller på med! Ska det värkligen ta över 2 veckor för att få en fungerande internett uppkopling med rätt hastighet efter att dom varit här och uppdaterat till en nyare fiber box?
RoninVargaz
Jag har haft Karlskoga Energi och Miljö i ett par år nu. Jag tycker deras priser är bra, vad som för övrigt är bra är att priset alltid ligger på samma nivå. Har det varit några problem så har alltid deras kundservice löst dessa.