Snittbetyget från samtliga sidor
Disco Leif
Svarar ej på mejl. Svarar ej när jag ringer. Väldigt oseriöst..
Fick svar på omdöme direkt
Martin Skogholm
Bra mottagande och hittills bra kontakt efter bilköp. Har erbjudit sig att fixa en grej som krånglade, mycket bra.
Anders Nordahl
Det är när något strular som man märker skillnad på bra och dåliga handlare. Bra och smidig hantering, trevligt bemötande.
Stefan Silverå
Driv axel som rasar efter 2,5 vecka, kontaktar säljaren å får svaret garantin gäller inte. Fast de var tydliga med att man har garanti 1 månad 100 mil.
27 mil senare reparation på bil. Trist Trist Trist.
Jag erbjöd mig att laga bilen själv om de stod för den trasiga delen. Men inte. Tur att man har en vän som är advokat och kan konsumentlagen. Vill de upp i rätten så är det där de hamnar för en del som kostar 2660 kr.
Mitt råd gå till seriösa handlare som står för garanti.
Patronbutiken Ab
Att slå sig fram i en bransch som er så krävs kunnande, service och attraktiva priser.
Fem stjärnor till er.
Kommer nån dag och provar något av era fordon, har ju redan provat el-moppe å det var trevligt.
Roger Nilsson
Har bara gott att säga, har gjort flera affärer och hittills varit jättenöjd. Senaste besöket var service och det funkade som det skulle.
Olle Aronsson
lite halvmysko säljare. Dolda fel som hittar när man kommit hem som man tycker säljer bör nämna (vet att det är köparens ansvar att kolla sånt men känns väldigt oskönt att driva sån bussnies. Sen 2 veckor efter vi köpt bilen så dog backkameran, så den funkar ej :D
Helena Vennerström
Vi köpte vår mopedbil hos företaget för drygt två år sedan och var redan då väldigt nöjda med bemötande och servicen. Nu var det dags för syskon nummer 2 att ta över bilen och inom bara några dagar efter att jag tog kontakt hämtades mopedbilen och service genomfördes och även lite annat enligt våra önskemål, allt i kontinuerlig dialog. Vi har högt förtroende och rekommenderar denna säljare varmt! De är helt enkelt proffs på mopedbilar!