Snittbetyget från samtliga sidor
Mikael Runbert
Service minded personal med hög kunskap om bilar. Och ett genuint intresse av att sätta kunden i fokus.
Ludmila Schiewe
Wir sind abends kurz vom Feierabend mit dem Wohnmobil da angekommen. Der könnte nicht mehr ohne Hilfe starten. War kein Meister mehr da, aber wir dürften da direkt neben an übernachten. Morgen um 7 ist gleich einer, deutsch-sprechender Mechaniker zu uns gekommen. Hat sich die Sache angeschaut, und nach 2 Stunden sind wir weiter gefahren, mit "schönen Urlaub" Grüßen. Was will man mehr? Sind völlig zufrieden. Haben uns auch an der Kaffee-Ecke gemütlich gemacht, gewartet. Preis war auch ok, denke, kein Unterschied zu Deutschland. Sind alle sehr nett, empfehlenswert. Super, weiter so 👍
Lasse K
Jag besökte Råbergs bil eftersom jag behövde en ny temperatursensor till klimatanläggningen i min bil. Imponerad när denna del fanns på lagerhyllan. Priset var också en positiv överraskning. Nu fungerar min klimatanläggning igen. Toppennöjd! Ett besök som gjorde min dag 😀.
Anneli Rydell
Har köpt flera bilar av Alexander Steen ! Han är en fantastisk trevlig och fantastiskt person , som alltid ställer upp och gör så mkt han kan för att hjälpa till med diverse saker som kan dyka upp!! Hatten av för dig Alexander och tack för att du finns /Anneli och Stefan Rydell
Rami Alsaadi
Efter att jag betalat 1,750 kr för hjulinställning (Mercedes E Class AMG Line 2020, 5700mil) så var summan väldigt överdriven och dyrare än Hedin Bil företaget, och resultatet blev att däcken slitaget vansinnigt, och efter att jag pratat med dem så de tog inte ansvar.
Jag förlorade mycket pengar på grund av detta problem.
Ulf Holmström (Masonic_Bulldog)
Skickade en intresseanmälan på en bil som egentligen var lite över den prisklass jag tänkte köpa bil för, men säljaren Fredrik var snabb, saklig och ärlig och allt blev så enkelt att jag inte kunde låta bli att göra affär med honom. Allt han lovat och lite till är vad jag fick. Åkte därifrån med en lyxbil som hade full tank och har fortfarande svårt att hålla mig för skratt var gång jag trycker på startknappen. Såhär skall en klassisk bilsäljare agera.
Jim Ahlstrand
I bought a new MB which turned out to have a lot of problems. During my short time of owning it (7months) it broke down and had to be towed 3 times. In total it was in the workshop for 49 days and more calls, emails and arguing than I can remember. Råbergs never fully agreed that the car had problems as it still had warranty. They never took responsibility for the car they sold me and repeatably referenced to MB. I never got compensated for the problems the car caused me. The worst part is that after they finally agreed to buy the car back (at a significant loss for me) they sold it to another customer without disclosing that it had known faults.
Rett Pop
Not extraordinary, but quite good service. Not very fast, but quite friendly staff. 3 of 5.