Snittbetyget från samtliga sidor
Stefan Landin
Christer Åkerlund
David Alm
joakim hedberg
MALUNI ART
Jag har varit i kontakt med två mäklare inom Sjönära. Både i sälj och i köpsyfte. Jag har som säljare upplevt en viss nonchalans trots att min fastighet var mycket attraktiv i Stockholm vid mälaren. Jag valde en annan lokal engagerad och känt seriös mäklare. Nu i sommar har jag letat ett fritidshus, samtliga mäklare jag talat med och budat med har visat enormt engagemang, men båda mäklarna från sjönära gällande 4 olika fastigheter visade både nonchalans och nästan ointresse att svara på frågor trots seriösa fråga, villighet till bud mm. Kändes inte kommunikativt och med någon ansträngning. Har de haft det för lätt under Covid? Varför ser man inte en potentiell kund som viktig oavsett? Ingen annan mäklare har varit så i något sammanhang under de 5 fastighetsköp jag varit involverade i. Känns lite som bilhandlarmäklare som jag nu drar mig för att kontakta. Är Sjönära som varumärke så immun mot de kommande räntehöjningarna? Med vänlig hälsning, Martina Lundin
Roine Bloom
Sanna Holmström
Staffan Persson