Snittbetyget från samtliga sidor
Laura Bas Conn
Sämst på kommunikation. Jag får fakturor via e-post, men när det gäller fakturapåmminelse, så skickar dem vanligt brev till fel address-och det visar sig ingenstans i mina tjänster/mina sidor att jag var registrerat på annat address. Jag bara ser i mina uppgifter addressen dem kommer och hämtar soporna i-värför blir det inte automatiskt den addressen för all post, har jag ingen aning om. Ett faktura gick till inkasso för att jag missade 2 påminnelser som skickades till fel address. Usch.
Evelina Karlsson
Vi skulle byta sopkärl. När de kommer hävdar de att det nuvarande inte går att flytta på och gör denna bedömning sittandes kvar i lastbilen och det fanns inga bekymmer med att flytta på den. Får ett nytt datum för leverans av nytt sopkärl två veckor senare. Fortfarande inget nytt sopkärl. Kundservice hävdar senare att leverans av nytt kärl kan ske när som under kommande månad men kan inte säga något mer specifikt.
Ksrr är ett skämt när det kommer till service och kundbemötande. De hävdar att allt detta är vårt eget fel.
Ibraheem Bader
Sämsta företag, oprofessionella förare och dålig kundservice, som gör ingenting, de bara duktig på säga " vill du beställa en extra upphämtning "
SevenBarAdventures
Beställt min tunna vid 3 tillfällen, alla gånger har något hamnat mellan stolarna. Första gången fick vi ingen tunna alls, nästa gång fick vi en för lite tunna så länge, tredje gången så hade dem glömt att lägga in att den skall tömmas oxå. Riktigt dåligt skött, vi står med en verksamhet och fåglarna sliter soporna över hela torget.
Kasst att företag som detta har monopol på sophämtning!!
Johnny Lindell
Jag instämmer med tidigare kritiker. Företaget saknar helt service och kundfocus. Svarar inte alltid på mail o när man gör det innehåller svaret bara generellt svammel. Det är en skam att ett sådan organisation får ha monopol på sop- och slamtömning som vi blir tvingade till att anlita. Bemötandet är respektlöst och inkompetent. Skandalföretag!!!
Tobbe Hallmarter
Det här är det sämsta och mest oprofessionella företaget i hela Kalmar län. Otroligt dålig service och kvalitet och saknar helt kundfokus. Arbetar helt utan normer och etik och är fruktansvärt ansvarslösa och ignoranta. Vi får hoppas att man lyckas omorganisera och göra sig av med hela ledningsgruppen nu snarast så att man kan göra om och göra rätt.
Christel Moschna
Otrevlig kundservice. Skulle behöva konkurrens. Skicka fakturor som inte går att bestrida. Lurendrejeri skulle jag kalla det här för. Fattar inte att detta kan pågå.
Skulle inte haft många kunder om det fanns alternativ att välja.
Björn K
Fruktansvärt otrevlig "kundservice". De skickar räkningar på ej beställda tjänster och när man påtalar det så ljuger de t.o.m. och skyller på "lagen", som de inte kan informera om vilken lag ens, och som det visar sig när man kollar upp det inte ens existerar! Debiterar avgifter utan att ens informera om. Det märks att de sitter i ohotad monopolställning! De beter sig om de vore en allsmäktig myndighet. Något man skulle kunna hitta i gamla DDR. De skulle inte överleva en vecka om det funnits alternativ! Denna recension avser "huvudkontoret", INTE återvinningsanläggningen, men adressen är ju tyvärr den samma.