Snittbetyget från samtliga sidor
Darius Sveikauskas
1. Sending incomplete orders (instead of pants and some promo merch, I got only merch, after some discussions they have returned money).
2. Sending wrong items, one is promised other things are sent (two orders, instead of Burger General aprons, I got Grill Master aprons).
3. Ignoring email conversations, impossible to get contacts of higher management, trying to get away of the trouble with simple explanation "technical issues".
Ma. Sch.
Anders Vincent Vigren
Förvirrande info på Google Maps. Bild av en butik men om jag förstår det rätt är det bara kontor? Snabbt fixat att styra upp infon på er Maps-sida så att vi kunder som vill handla bra produkter får ett bra bemötande.
Antonio Aguilar
Llegue buscando la tienda es muy confuso entrar y parece ya no hay mas tienda solo oficinas qué a las 4 de la tarde ya no tiene nadie que atienda ni nada marítima experiencia.
A G
Verry disappointed over the costumer support and products stocks on website, ordered a jacket that appeared in stock online, i used the 20% or 25% discount code (I don't remember exactly, it happened at the beginning of the year) received at an military event, the payment was reverted after a long time and when I wanted to use the discount code again, I couldn't because it was already used for an order that was canceled and didn't even receive a thing. To bad ...
Benjamin Trollblad
Hjälpsam personal som visade kepsarnas passformar med kunnighet i världsklass! Hon tog fram kepsar som matchade min huvudform och sen rekommenderade vilka jag skulle köpa via hemsidan(fel färg/storlek i butiken)
Mycket tacksamt och 100% nöjd!
Kristoffer Nilsson
Jätte nöjd med kläderna jag köpte.
Personalen är alltid hjälpsamma och trevliga.
😉👍
Amorinho