Snittbetyget från samtliga sidor
Michał Gronowski
Andrzej Burda
Worst service. Based on many strange things that has happened I think it’s actually corrupted. Money laundering etc..
Live
De jag har haft kontakt med är otrevliga och väldigt svåra att få hjälp när något händer i lägenhet.
Jonas Frodlund
Alltid blivit bra bemött och fått tydliga besked i god tid. Verkar ställa rimliga krav på sina hyresgäster (vilket inte alla verkar fatta som skriver recensioner här) och har varit flexibla när jag diskuterat med dom.
Emil Yng
Erica
De jag har haft kontakt med är otrevliga och väldigt svåra att få tag i, eftersom ingen har ett direkt nummer och inte svarar på email.
Emilia Ericson
Tack för ett proffesionellt och bra bemötande! Snabb service och hjälpsamma när det behövs.
Gunnel Gustafsson
Har aldrig i hela mitt yrkesverksamma kommit i kontakt med ett så dåligt fungerande företag som Akifa. Inga egna mailadresser, inga egna telefonnummer, telefontid 1 1/2 timme och är då ofta upptagna på möte eller annat. Ingen återkoppling, ringer inte upp om man lämnat meddelande och begär någon form av besked. Vi kunder måste själva återkomma och ringa på nästa telefontid! Akifa vet inte vad service är.
Det måste finnas en eller flera bromsklossar i ledningen som är helt emot förändringar och därmed förbättringar och/eller att HR anställer inkompetent personal.