Snittbetyget från samtliga sidor
Medlem Se
Sören Lindgren
Nu har vi fått elfakturan för februari och åter igen på lurad dubbla elhandel avgiften,efter att blivit pålurad förvaltade elfond.
Fredrik J
Är väldigt missnöjd med förvaltad elfond, Jag får tyvärr inte skriva sanningen för Google.
Peter Johansson
thomas carlsson
Anders Henry
Fullständigt katastrofal kundservice. Jag har fått avsätta mycket tid för att reda upp fakturakrångel. Blivit lovad återkoppling och återuppringning som inte skett. Rena parodin när ena kundservicerådgivaren efter den andra inte läser igenom tidigare konversation och alla ger olika svar.
Ba Nguyen
Bengt Ekenberg
Otrevligt bemötande på Elhandel. Tackar Du nej till erbjudet avtal får Du slängt efter Dig att "du har hål i huvudet" av telefonförsäljaren? . Önskar jag kunde säga upp ALLA avtal med Mälarenergi. Byt gärna till en serviceinriktad leverantör. 🤬