Livsfarlig chaufför som bröt mot alla trafikregler! Företaget tar inget som helst ansvar, har väntat i över en månad på respons på mitt klagomål utan svar. Läser man dessutom kommentarerna på Facebook och Instagram verkar alla ha samma upplevelse som jag.