Jag har klippt mig hos Alex tre gånger nu och jag är otroligt nöjd. Bäst i stan!
Svar från företaget
Tack så mycket, Andreas! Vi är glada att du är så nöjd efter varje besök. Att du anser att Alex är bäst i stan betyder mycket för oss. Vi ser fram emot ditt nästa besök!