KundernasKundernasKundernas
KategorierNyheterBästa ValLogga inFör företag

Alla recensioner. Ett ställe.

Prata med oss
UtforskaSök företagFöretag per stadBästa ValNyheter
FöretagFör företagFöretagsinlogg
KundernasOm ossKontaktVanliga frågor
KontoLogga inSkapa konto

Populära kategorier

HantverkareBil & FordonBygg & RenoveringHälsa & SjukvårdSkönhet & HårvårdRestauranger & CaféerBostad & MäklareHem & HushållEkonomi & JuridikShopping & ButikerIT & DigitalHusdjur & Veterinär

Populära städer

StockholmGöteborgMalmöUppsalaVästeråsÖrebroLinköpingHelsingborgNorrköpingJönköpingLundUmeå

© 2026 Kundernas.se. Alla rättigheter förbehållna.

IntegritetspolicyAnvändarvillkor
AM

Anna Maria Christina R

4 recensioner2 företag3.0 snitt — Godkänt
Reco.se
Densia AB28 mars 2026
Reco.se

Anlitade Densia för ett värderingsutlåtande gällande fastighet i en rättsprocess. Mycket utdragen och dyr process med denna värderingsman som hade mycket lång erfarenhet av att arbeta hos Densia. Min advokat som bokade Densia kommenterade även till mig att han var väldigt dyr och att han mailade och ringde min advokat och ville småprata länge utan relevans. Detta blev fakturerat till mig för arbetade timmar både av värderingsmannen och min advokat med dubbla kostnader. Att göra några små ändringar i ett utlåtande som var... specificerade exakt hur ändringen skulle göras och som skulle ta max 5 min togs ytterligare 10000 kr ut. Mycket snack och liten verkstad skulle jag sammanfatta det. Fick en faktura på 30000kr för att värderingsmannen ställde upp på rättegången och gick igenom sitt utlåtande. Fokus på diskussion i utlåtandet var bristfälligt.

Densia AB27 mars 2026
Reco.se

Anlitade Densia för ett värderingsutlåtande gällande fastighet i en rättsprocess

Anlitade Densia för ett värderingsutlåtande gällande fastighet i en rättsprocess. Mycket utdragen och dyr process med denna värderingsman som hade mycket lång erfarenhet av att arbeta hos Densia. Min advokat som bokade Densia kommenterade även till mig att han var väldigt dyr och att han mailade och ringde min advokat och ville småprata länge utan relevans. Detta blev fakturerat till mig för arbetade timmar både av värderingsmannen och min advokat med dubbla kostnader. Att göra några små ändringar i ett utlåtande som var specificerade exakt hur ändringen skulle göras och som skulle ta max 5 min togs ytterligare 10000 kr ut. Mycket snack och liten verkstad skulle jag sammanfatta det. Fick en faktura på 30000kr för att värderingsmannen ställde upp på rättegången och gick igenom sitt utlåtande. Fokus på diskussion i utlåtandet var bristfälligt.

Ellery Beach House AB14 feb. 2025
Reco.se

Fantastiskt ställe att åka till för att äta gott, koppla av, relaxa och bada. Har besökt många spa-anläggningar i Stockholm och detta slår helt klart ut alla andra. Otroligt fint ställe och trevlig personal. Man återvänder till stan med ny fulltankad energi och känner sig som en ny människa efter en halvdag med frukostbuffé och bad/relax. Dessutom väldigt prisvärt.

Ellery Beach House AB13 feb. 2025
Reco.se

Fantastiskt ställe att åka till för att äta gott

Fantastiskt ställe att åka till för att äta gott, koppla av, relaxa och bada. Har besökt många spa-anläggningar i Stockholm och detta slår helt klart ut alla andra. Otroligt fint ställe och trevlig personal. Man återvänder till stan med ny fulltankad energi och känner sig som en ny människa efter en halvdag med frukostbuffé och bad/relax. Dessutom väldigt prisvärt.