Anlitade Densia för ett värderingsutlåtande gällande fastighet i en rättsprocess. Mycket utdragen och dyr process med denna värderingsman som hade mycket lång erfarenhet av att arbeta hos Densia. Min advokat som bokade Densia kommenterade även till mig att han var väldigt dyr och att han mailade och ringde min advokat och ville småprata länge utan relevans. Detta blev fakturerat till mig för arbetade timmar både av värderingsmannen och min advokat med dubbla kostnader. Att göra några små ändringar i ett utlåtande som var... specificerade exakt hur ändringen skulle göras och som skulle ta max 5 min togs ytterligare 10000 kr ut. Mycket snack och liten verkstad skulle jag sammanfatta det. Fick en faktura på 30000kr för att värderingsmannen ställde upp på rättegången och gick igenom sitt utlåtande. Fokus på diskussion i utlåtandet var bristfälligt.
Anlitade Densia för ett värderingsutlåtande gällande fastighet i en rättsprocess. Mycket utdragen och dyr process med denna värderingsman som hade mycket lång erfarenhet av att arbeta hos Densia. Min advokat som bokade Densia kommenterade även till mig att han var väldigt dyr och att han mailade och ringde min advokat och ville småprata länge utan relevans. Detta blev fakturerat till mig för arbetade timmar både av värderingsmannen och min advokat med dubbla kostnader. Att göra några små ändringar i ett utlåtande som var specificerade exakt hur ändringen skulle göras och som skulle ta max 5 min togs ytterligare 10000 kr ut. Mycket snack och liten verkstad skulle jag sammanfatta det. Fick en faktura på 30000kr för att värderingsmannen ställde upp på rättegången och gick igenom sitt utlåtande. Fokus på diskussion i utlåtandet var bristfälligt.
Fantastiskt ställe att åka till för att äta gott, koppla av, relaxa och bada. Har besökt många spa-anläggningar i Stockholm och detta slår helt klart ut alla andra. Otroligt fint ställe och trevlig personal. Man återvänder till stan med ny fulltankad energi och känner sig som en ny människa efter en halvdag med frukostbuffé och bad/relax. Dessutom väldigt prisvärt.
Fantastiskt ställe att åka till för att äta gott, koppla av, relaxa och bada. Har besökt många spa-anläggningar i Stockholm och detta slår helt klart ut alla andra. Otroligt fint ställe och trevlig personal. Man återvänder till stan med ny fulltankad energi och känner sig som en ny människa efter en halvdag med frukostbuffé och bad/relax. Dessutom väldigt prisvärt.