beställde kläder som absolut inte motsvarade förväntningarna eller passade, skickade tillbaka dom till Kina och kundservice vägrar besvara ärendet om att jag inte fått någon refund. ser i postnordappen att varorna inte hämtats ut i kinesiska tullen och är på väg tillbaka till mig. rekommenderas ej!!!