Slarvigt jobb, ingen rengöring i dörrkarm kanter osv. Ingen fönsterputs heller som skulle ingått. Betalade 695 för utvändigt och utvändigt tvätt och håller inte alls den klass de utlovar och verkligen inte värt pengarna. Kommer aldrig återbesökas.
Slarvigt jobb, ingen rengöring i dörrkarm kanter osv. Ingen fönsterputs heller som skulle ingått. Betalade 695 för utvändigt och utvändigt tvätt och håller inte alls den klass de utlovar och verkligen inte värt pengarna. Kommer aldrig återbesökas.