Fantastiskt mysig restaurang i Spikens fiskeläger. Maten är toppklass samman med avslappnad men kompetent service. …
Svar från företaget
Tack David för din fina recension av oss!
Jättegod kebab med pommes. Missa inte rissoppan eller de syrade grönsakerna som ingår i lunchen. Mycket fina!
Klassisk ölhall, med utmärkt husmanskost, bra öl och perfekt familjär service. Gubbröran den bästa jag ätit på restaurang. Pytt i pannan ruggigt bra, krispig och smakar som ett barndomsminne. Perfekt.
Bra priser och utbud. Enda nackdelen är att de anställda kommer fram var tredje sekund och frågar om en behöver hjälp.
Enkelt men välskött. Prisvärt också med tanke på frukost. Tv på rummet. Mkt centralt.
Lagershop med hyllor fulla av brädspel, rollspel, kortspel och allt däremellan. Fantastiskt utbud - och personal som verkligen tog sig tid att försöka hjälpa mig. Allt under en ridå av ljuv spelmusik. Himmelriket för den spelintresserade. Obs! Inga typer av data- eller tv-spel.
Svar från företaget
Fint att höra, tack!
Gemytligt, på alla vis bra servitör på bakfickan. Suverän dryck. Janssons frestelse var dock mer kokt än krispig. 2/5 ändå pga acceptabel smak. Gubbröra 3/5. Schnitzel 3/5. Den tyska ölen och danska snapsen 5/5.
Mysig atmosfär, trevlig personal. Helhetsintrycket mycket positivt, maten bra men inte riktigt toppklass. Tiramisun dock 4.5 tillsammans med en mycket fin grappa.
Vacker plats. Mycket att se, särskilt om man söker bortom Läckö och Spiken.
Mycket trevlig kväll, god mat och dryck. Väldigt kompetent personal som tillhandahöll en näst intill perfekt service. Mycket bra atmosfär, perfekt musikvolym som bidrog till känslan utan att förstöra möjligheten att prata. …
Fin plats med några olika slags djur, ett fik samt en liten loppis. Bra för barnfamiljer.
Mycket trevligt ställe, med god mat med en viss asiatisk twist. Till min varmrökta lax fick jag exempelvis den bästa Kimchi jag ätit. De har dessutom mängder av olika hantverksöl, där jag kanske saknar lite roligare tysk lager, men i det stora hela fantastiskt bra.
Svar från företaget
🥰🥰🥰🥰🥰🥰 … Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Perfekt badplats, långgrunt med utsikt mot Kinnekulle. Finns restaurang med enklare måltider, minigolf och rejäl parkering.
Trevlig plats, ganska smaklös mat. Lång väntan på maten - fick dock gratis dricka.
Fantastiskt skön atmosfär, bra musik med perfekt volym för att fortfarande kunna föra en konversation. …