Professionella och serviceinriktade med snabb återkoppling . Med andra ord en Fastighetsbyrå i toppklass med Emelie i spetsen .
Bästa försäkringen jag haft! Hade tandläkarkostnader på över 7000kr betalade bara ca 1000kr av egna pengar fick resten tillbaka av försäkringen! Rekommenderas starkt