ApoEx brister inte bara i leveranssäkerhet – deras kundservice behandlar/bemöter dessutom kunder respektlöst. I mitt fall följde jag deras muntliga anvisningar för retur, men blir ändå ifrågasatt på ett mycket otrevligt sätt och belastad för problem som helt uppenbart beror på ApoEx egna rutiner och bristande hantering. Det är allvarligt när en leverantör inte ens känner till eller erkänner sitt eget ansvar, utan konsekvent försöker lägga skulden på kunden. Som seriös verksamhet förväntar man sig professionell support, men... istället möts man av okunskap och misstro. När jag påpekade att felet och ansvaret låg hos dem och deras rutiner fick jag till svar att vi kunde komma överens om att vi båda gjort fel, de ville absolut inte ta på sig ansvaret själva. Detta är inte acceptabelt för en aktör i branschen.