God mat och trevligt atmosfär
Svar från företaget
Tack för din fina recension, Emil Team Iltempo
Riktigt svag kebabrulle, vart extremt besviken. Fick en tjock ihoprullad salladspizza med inslag av kebab å sås
Jag var här och fick jätte bra bemötande av servitörerna
Svar från företaget
Tack så mycket Erik!😊 …
super fint och rent. mycket maskiner och bra personal. Grymt gym.
Svar från företaget
Tack för recensionen! 😊 …
Bra ställe, fint fik. Bra med toaletter och ställen att sitta och vänta och sådär.
Tog lång tid att får maten och när den kom var den kall. Det ska inte ta 20 minuter för att fixa fram 3 korvar!
Bra mat överlag, men jag hade velat ha mer grönsaker. Fin inredning. Lugn och fin stämning. Trevlig personal. Jättebra soppa och sallad till. Priserna är överkomliga med tanke på hur bra mat det faktiskt är. Jag har ätit här 5 gånger och det är nog bästa restaurangen i Hallsta.
Det var nästan helt tomt på folk, så lugnt och tyst, men synd för ägaren. Bra käk.
Svar från företaget
Tack för dina fina ord. Det glädjer oss!
Favoritrestaurangen i Västerås i den prisklassen. Lite kallt och dragigt ibland och inte så sköna säten men maten är alltid bra.
Svar från företaget
Hej! Tack för din feedback, och vad kul att du tyckte om ditt besök hos oss.
Jätteliten folk sist jag var där. Äter här ett par gånger i månaden och det är alltid bra typ, men jävligt osköna och kalla sittplatser
Riktigt najs bar. Vi gled in och frågade om man kunde få kika på Manchester United matchen mot leeds, utan tvekan böt de kanal. Baren hade bra utbud men riktigt små toaletter
Riktigt angenämt ställe. Personalen mottog tre hungriga grabbar med fin attityd trots beställning strax innan stängning.
Proffsig upplevelse där fokus var utifrån min kropp och mina smärtor.
Väldigt bemötande personal som hjälpte till att ordna så det blev så enkelt och smidigt som möjligt!
Man får god glass och god mat. Det är ett fint område och dom har bra arbetare.