Ok rum, frukost och konferens. Kass parkeringslösning med dålig service. Det går inte att reservera laddning för elbil och när jag frågar supporten om det svarar supporten på mail att alla platser har laddning (vilket visar sig vara helt osant), sen finns inte laddning ledig.
Svar från företaget
Hej Erik, Tack för din feedback! Jag beklagar att parkeringslösningen inte motsvarade dina
Försökte i 15 minuter men trots att den gröna lampan lyser verkar alla vara trasiga.
Svar från företaget
Du behöver antagligen uppdatera appen till Nya Milepost
Helt ok gym. Man kommer få böter regelbundet av APCOA. Det är ju då fastighetsägarens ansvar och inte gymmets, men ur kundens perspektiv blir det ju väldigt krångligt och dyrt. Märkligt, men det blir faktiskt skäl att välja annat gym i första hand.
Svar från företaget
Tack för din feedback! 🙏 Vi beklagar att parkeringssituationen har orsakat problem. Även om det ligger utanför vårt ansvar, förstår vi såklart att det påverkar din upplevelse. Vi tar vidare detta för att hitta en lösning. 💙 …
Ok rum, frukost och konferens. Kass parkeringslösning med dålig service. Det går inte att reservera laddning för elbil och när jag frågar supporten om det svarar supporten på mail att alla platser har laddning (vilket visar sig vara helt osant), sen finns inte laddning ledig.
Svar från företaget
Hej Erik, Tack för din feedback! Jag beklagar att parkeringslösningen inte motsvarade dina
Väldigt små portioner mat, och det förstör koncentrationen på konferens. God mat men ta med matsäck, det är långt till ICA. Bra rum och fina omgivningar, pool osv.
Det här gymmet luktar så illa, massor av svett och några otäcka parfymer.