Tyvärr ganska missnöjd. Fick akryl naglar istället för Gel (som jag hade bokat). Naglarna är ojämna, vissa är längre än andra och lite ojämnt filade. Kommer inte gå tillbaka hit😅
Okänsligt bemötande när han skulle avliva vår hund. Under tiden vår hund skulle somna in började han ställa frågor om vilken typ av allergi vår andra hund har, han satt också och knappade på sin telefon med ljud på. Han bad heller inte om …
Extremt dåligt. Hårda köttbitar både på lamm och kyckling. Dyrt som tusan för det man får (ca 180-200kr per rätt, även takeaway)