Fick schampo o balsam av detta märke 1000ml av min väninna! Har väldigt torrt hår! Efter ett tag blommade det upp eksem i hela ansiktet! Samt feta kakor i hårbotten! Gick till doktorn o fick en salva som heter Mildison! Köpte även Fungoral till håret! Eksemet försvann efter ett par veckors behandling! Köpte ånyo samma schampo o balsam! Efter några dagar kom mitt eksem tillbaka! Förstod nu att det kunde vara schampot o balsamet! Slutade direkt med preparatet o började med salvan igen! Eksemet försvann o har aldrig visat... sej igen! Någon ersättning från Maria Nila får jag inte för mina läkarbesök o medicin! Fick bara rådet att gå till läkaren igen o be att få en allergiutredning! Skulle jag lägga ut ännu mera pengar på detta utan att få någon hjälp? Trodde att ett schampo o balsam som salufördes som miljövänligt o veganskt skulle vara väldigt bra o säkert! Istället fick jag min första allergiska reaktion av det! Det var oväntat! Nu vet ni andra kunder att någon hjälp från Maria Nila kan ni inte vänta er!
Har handlat på Willys Wieselgrensplatsen sedan -90! Dom är jättebra o efter ombyggnaden blev det fräschare! Priserna är överkomliga! E-handlar numera o är lika nöjd där! Gulliga killar o tjejer som kånkar o bär o sliter verkligen! Dom är glada o trevliga! Om än stressade! Är det något fel tex varor som inte kommit med eller någon dålig vara så åtgärdar dom det direkt! Deras Kundtjänst är jättetrevliga,o serviceminded! Willys e-handel borde få sex stjärnor! Vilket dom får av mej! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️