Mycket bra bemötande Mitt betyg felaktig, bästa betyg gäller
Mycket bra bemötande Mitt betyg felaktig, bästa betyg gäller
Vägrar ta emot retur via PostNord, känns som lurendrejeri, efter att de menade att de inte heller kunde avbryta beställningen trots att jag hörde av mig efter en minut när jag kunde se den långa leveranstiden
Trevligt bemötande. Blev som jag hade bestämt. Jag är nöjd. De bytte skåpluckor samt en ny bänkskiva och två nya skåp.
Jättebra bemötande och alla förväntningar infriades gällande packning, flytt och flyttstädning
Bra affär på grund av ett brett sortiment och manuella diskar med bl a färdiga rätter
Rymlig affär med mycket proffsig personal, lätt att hitta det man söker. Snabb hjälp när det behövs