Jag började från Italien bara för att se Malmö och jag ramlade in i den här mataffären två gånger av en slump, och jag träffade chefen, en så vacker person. En av de bästa vänner jag kommer att hitta i mitt liv. Tack min vän.
Det var en trevlig överraskning, en liten restaurang med bara ett fåtal bord. Atmosfären är mycket elegant och trevlig. Servicen var utmärkt och personalen var vänlig och hjälpsam. Vi beställde de klassiska svenska köttbullarna, som var utsökta; förrätterna var också mycket goda. Rekommenderas definitivt om du letar efter ett mysigt ställe med en elegant atmosfär, mitt i stadens centrum. Bokning rekommenderas med tanke på ställets storlek, men även utan reservation låter de dig vänta utanför om stället är fullt.