Vi har publicerat en annons under två längre omgångar men inte en enda människa skrev till oss. Förra året när vi publicerade en annons då skrev totalt 4 personer som sedan aldrig svarade. Känns inte så seriös sisa och inte heller så populär. Men nu har vi gett två chanser och det får räcka.
Riktigt uselt. Jag har haft annonsen ute länge, har köpt till extra synlighet men när jag skulle uppdatera bilder och förenkla texten då blev annonsen nekad med anledning att det är företagsliknande annons. Aja, får vända mig till Marketplace som alla andra!