Älskar Lena! Hon är bäst. Gått hos henne i 17 år och kommer aldrig byta 😍
Helt okej, önskar att de var bättre på design och noggrannare. Men billigt så ska man ha något enkelt så kan man gå dit
Tar lite för lång tid oftast. När jag beställer så säger de 15 minuter men tar oftast mer tid än så. Jag brukar inte vara kräsen med tiden men många gånger kan det ta dubbelt så lång tid