Personalen ointresserad och saknar info om egen lagersaldo. Toan ger nog bästa bild till hur det funkar här.
Bra pizza, priset lägsta i läget. Lokalen o toan ren. Utrustningen uppdaterat.
Allt var smakligt, utom panerat bläckfisk. Dessutom mjukglas från automat så som när man var barn. Rekommenderas.
Bästa lunchbuffe jag har hittils varit på i kategorin pris/värde. 110kr för mongolsk buffe, råa skåldjur och kött som tilläggas på plats, sushi, färdiga rätter, massiv utbud mm.mm. Bra smak, färska varor.
Har aldrig varit med om så dålig kundmottagning. Fräckt. Efter 3 veckor väntan för inlagt beställning påstödd de att jag var aldrig där och lämnade aldrig in beställningen.