Äntligen, Lenas sommarklippning är här nu, tack. Snyggt och skönt
Mattz var mycket duktig, vi kunde snabbt se att det var en riktig yrkesman vi hade att göra med. Så noggrann och snabb. Vid första kontakten fick vi mycket bra information, han har fasta priser så ingen chock efteråt, han skickade …
Svar från företaget
Tackar ❤️ ödmjukast för det Jan-Erik, 👍 Med vänlig hälsning, Mattz …
Fick otroligt snabb, effektiv och trevlig hjälp av kundtjänsten när jag skulle skicka tillbaka en produkt som inte passade. Jag hade mätt fel.
Blir alltid så fin efter en klippning hos Lena, alltså håret, frisyren bli fin
Lena är så otroligt duktig, extremt noggran och samtidigt väldig trevlig
Samer är så duktig, noggrann och väldigt varm och trevlig, skägget blev så snyggt
Ännu en perfekt klippning och fortsättning på den nya snygga frisyren, tack
Efter 55 år med samma frisör så tyckte Lena att vi skulle ”jobba med och inte mot” hårets egna vilja. Sagt och gjort, Lena klippte en helt ny frisyr. Jag är så nöjd. Och har sådant förtroende för henne.
Noggrann, trevlig, massor med humor, ett rent nöje att bli klippt av Lena.
Jag har ett ganska "svårt" hår med många olika virvlar som snurrar runt på skallen och Lena klarar av dem galant. Och hon är exakt lika duktig som hon är en varm och härlig människa. Mitt råd till dig som läser detta, boka tid hos henne.