Jag har försökt komma i kontakt med kundtjänst eller liknande i 5 dagar för att göra en skadeanmälan. Då jag ramlat med deras ena skoter och fått fraktur i armen. Har redan varit i kontakt med vois försäkringsbolag men voi måste skapa ett ärende först. Enda svaret jag fått från deras info mail är från en sara belägen i frankrike då mailet skrevs på franska! Helt absurt att inte kunna komma fram till en svensk support och få hjälp med sitt skadeärende. Jag har förlorad inkomst samt funktionsnedsättning just nu pga. Min skada.