Svar från företaget
Svar från ägaren Redigerat för 3 månader sedan Hej Jerker, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vår
Ett trevligt ställe med god mat men vill man ha en prisvärd fika så ska man vända.
Stimmig och mysig lokal med bra mat i asiatisk tapas-stil. Provade alla mindre rätter och allt var vällagat och gott. Rekommenderar deras cocktail Roasted Rice Martini. Bra starter.
Svar från företaget
Hej Jerker! Vad tråkigt att du inte är nöjd med oss. Vi vill ha nöjda kunder så därför
Åt en sen lunch med några vänner på en lördag. Valde Sambal, Jalfrezi och Palak med nanbröd. Genuina smaker. Bäste indiska restaurangen på flera år. Grymt bra kock. Rekommenderas starkt!
Vacker och fräsch lokal! Fina ting främst för hemmet (inredning). Överlag bra kvalitet!
En regnig söndag eftermiddag på Zeta. Lagom med människor och ett stort utbud av växter. Många äldre träd och buskar till salu vilket är en positiv kontrast till ex Ulriksdals Trädgård. Trevligt café med enkel men riktigt god lunch.
God mat och rejäla portioner! Allt i cateringen var bra tillagat och smakade riktigt fint!
Helt OK boende men lite hög prisklass i förhållande till vad man får för pengarna. Se booking.com för mer info.
Goda bakverk och bröd men till ett relativt högt pris. Trevlig lokal!
Trevlig och hjälpsam personal. Humana priser och möjligheten att låna klubbor. Tack!
Beställde en vegetarisk pizza till lunch. Lite folk och bra betjäning. Fina råvaror och bra konsistens i pizzan samt lagom storlek. Prisvärt och rekommenderas!
Riktigt bra lunch men lokalen är trång och väldigt högljudd (lunchtid). Vid lunch är det ofta en kö men en snabb sådan.
Magiskt fin start för skärmflygare. Väldigt prydligt skötta marker. Kör försiktigt på vägen upp för att inte riva upp damm och för att respektera barn/djur i området.
Hjälpsam och mycket trevlig personal. Butiken är dock en varm dag ohälsamt varm och kvav.
Fin atmosfär nere i hamnen en varm sommardag. Mycket folk och få parkeringsplatser. Bättre att parkera uppe i byn. God rejäl mat till överkomliga priser. Skralt utbud av öl. Härlig utsikt från matplatsen.
Loj personal som dessutom envisades med att uttala whopper som "wooper". Det skapade en del förvirring i beställningen... Provade en Rebel Whopper och smaken var OK men burgaren var väldigt torr. Pommes friten hade flera potatisstavar som …
Stor och påkostad lokal med trevlig cafepersonal som serverar från eget kök. Utbudet kändes lite skralt i butiken. Mycket småsmycken men det känns som om Edblads egna utbud inte kan fylla lokalen (bokstavligen och uttryckligen). Mycket …