Ät inte här. Blev magsjuk och spydde ut all mat 12h efter. Söndag förstörd. Giftigt att äta här
Svar från företaget
Hej Jimmy! Verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Vi vill gärna höra mer om hur vi kan förbättra oss, skriv gärna in och berätta mer om vad som har hänt till feedback@max.se, ska vi hjälpa dig och även ta informationen vidare till
Fantastiskt och proffsig klippning utförd av Basel! Duktig på service, lyssnar precis hur jag vill ha det. …
Svar från företaget
Tack så jättemycket för fina ord
Köpte en bil från Philip och är jättenöjd för servicen och bemötandet. Rekommenderas starkt! Tack
Bästa taiwanesiska stället i Sverige!!! Rekommenderas varmt!