Supernöjda med Offerta! Vi har använt oss av tjänsten i lite mer än två år och det har fungerat riktigt bra. Kundservice & supporten på är galant, trevliga och hjälpsamma. Erik och Yakob är kanoners! Det dyker upp en hel del arbeten inom vårat område och vi hinner verkligen inte ta oss an alla.. vi har valt att svara på de kunder som passar våran expertis bäst och vi har fått en riktigt bra avkastning på detta.
Håller helt med tidigare recensioner. Ett oseriöst bolag som har som affärsmodell att lura sina kunder på påminnelseavgifter och inkassokostnader. Undvik!!