God mat i trevlig miljö! Snabb service, rent och snyggt.
Svar från företaget
Kul att höra att du är nöjd, tack för du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse! Välkommen åter
Mycket folk, men en trevlig atmosfär och väldigt bra service och kunnig personal. Vår dotter var med oss och de justerade både chark och ost så att det passade hennes smaklökar. Riktigt bra!
Svar från företaget
Härligt att höra att hela familjen var med och var nöjda inklusive dottern. Vi hoppas att ni besöker oss snart igen. Varmt välkomna åter!
Maten är som förväntat på en Max-restaurang, helt ok. Tyvärr blev det ganska trångt med alla fjäll-resänerer efter en stund, tyvärr ingen större ordning för gästerna så att man kan hålla avstånd i dessa tider.
Fantastiskt läge, men långsam service och tyvärr ganska tråkig mat.
God club sandwich, men tyvärr är det lång väntetid på maten här. Har varit här två gånger, och båda tillfällena har det tagit väldigt lång tid för köket att få ut maten. I övrigt bra service!
Fantastiskt hotell, ett av de finaste som jag har bott på! Lugn och avslappnad stämning, med fantastisk utsikt över Åre-sjön! Besökt hotellet under sommaren.
Märklig sortering på varorna, otroligt svårt att hitta. Med lite tur kanske man kan förstå hur det är upplagt!