Brukar aldrig lämna recensioner men känner mig nästan tvungen. Otroligt dåligt bemötande. Tar lång tid. Får inte fram reservdelar, vet inte om dom inte kan eller är totalt ointresserade. Kommer aldrig lämna in något där igen, om det så …
Svar från företaget
Vi är verkligen ledsna över att du fick så dåligt bemötande. Numera har vi nytt ägarskap samt annan personal, och vi vill önska er varmt välkomna åter.
En mycket profissionell bilfirma. Otroligt bra bemötande. Mycket bra kommunikation. Väldigt seriösa. Vill verkligen att du skall känna dig trygg. Lyssnar på kundens önskemål. Allt gick väldigt smidigt när vi skulle sälja vår bil. Kan varmt rekommendera dom om du vill sälja din bil.