Har fungerat bra ända tills jag bara fick påminnelse på påminnelse. Påminnelser på Swedbank och påminnelser i brevlåda som inte matchar varandra, såkallade dubbelfakturor snurrar till allt och gör att man inte kommer ikapp även om man betalt en påminnelse och trott man varit ikapp. Autogiro finns och syns i Swedbank men det betyder tydligen inte att Autogirot funkar då det ska göras via Entercard. Lätt sätt att tjäna en extra slant och snurra till för kunderna. Vi ska betala hela beloppet och sen säger vi tack och hej för... detta gjorde mig riktigt irriterad när jag fick veta varför jag känt mig så slarvig med att betala.
Har fungerat bra ända tills jag bara fick påminnelse på påminnelse. Påminnelser på Swedbank och påminnelser i brevlåda som inte matchar varandra, såkallade dubbelfakturor snurrar till allt och gör att man inte kommer ikapp även om man betalt en påminnelse och trott man varit ikapp. Autogiro finns och syns i Swedbank men det betyder tydligen inte att Autogirot funkar då det ska göras via Entercard. Lätt sätt att tjäna en extra slant och snurra till för kunderna. Vi ska betala hela beloppet och sen säger vi tack och hej för detta gjorde mig riktigt irriterad när jag fick veta varför jag känt mig så slarvig med att betala.