Jag gav två tjärma för shawerma och personal inte för grill . Jag testade mix talrik och det var inte god lammspett smakar ingen eller närmaste till kö inte lam heller . Kabab så vanlig . Priset för kvalitet som de har liten dyrt
Om vi ska berätta om Dekoration och design super fin . Men om vi ska berätta om kvalitet för sötsaker det är så vanlig inte dålig inte god . Kaffe är inte så bra . Personal är så trevliga och snälla . Priset är helt okej.
Svar från företaget
Hej Klombos Alzen, Vi tackar dig för din recension och ditt feedback. Vi gläder oss över att du
Vi vald olika sorter av maten och det var inte god vi har lämnat maten nästan helt . Jag rekommenderar inte nån att äta här
Det är en fin plats sim man kan sitta och äta härlig mat och snacka med sina kompisar. Jag rekommenderar alla att besöka den här restaurangen . Om priset är det inte hög pris. Det är eventuell pris .
Det är en bästa resa som jag har rest i Sverige . Här man kan hitta allt natur och restaurang och kaffe med en härligt havet . Solen skiner som guld över vatten som glittrar som en pärla. …
En underbar och vacker plats för att ta minnesvärda foton, med en mängd olika kaféer och restauranger vid älven. Jag rekommenderar det starkt för en resa till Malmö. Du kan nå det till fots från centralstationen, som ligger inte mer än 10 …