Blev bemött av en fruktansvärt otrevlig äldre kvinna som var så irriterad att hon skrek :-O Borde verkligen jobba på lagret istället så hon slapp kundkontakt. För allas bästa; både butik och kunder.
Maten är okej. Tyvärr är det alldeles för hög musik, vilket förstör. Man vill höra dem som sjunger.