Litet och hemtrevligt, känns som att kliva in i någons vardagsrum. Ruggigt god mat och bra service. Tack för en jättebra afton
Otroligt, helvete vad gott det var. Här finns det mycket att lära för alla tråkiga, intetsägande thairestauranger där ute!
Körde avsmakningsmenyn, hade höga förhoppningar men dem levererade. Meckat för tunnbrödrullar
Bra käk, jävligt trevlig kille bakom disken och alltid bra surr bland folk i lokalen man kan småprata med medans man väntar
Svar från företaget
Tack det glädjer oss att höra
Hjälpte mig med en jättevacker bukett till min mormors födelsedag. Afarin i kassan var supertrevlig och hjälpsam! Rekommenderas!