När jag var 13 så slog jag ut mina framtänder och har haft ett snett leende ända sen dess. Dessutom så har jag bara dåliga gener och en hel del otur när det handlar om mina tänder. Länge har jag velat gå till tandläkaren för att få ett nytt fint, hälsosamt, leende. Hela försäkring hjälpte mig med detta, utan tvekan, jag hade ALDRIG kunnat lägga dem pengarna tandvården krävde för att jag ska kunna le med självförtroende igen. Summan pengar jag sparat är otroligt hög, för det var en hel del angrepp, och försäkring funkade... så bra så att ju mer jag använde den, desto mer ställde den upp för mig, jag sparade en massa pengar, upp mot 10,000 Kr super bra. Däremot, den tid jag slösat på att inte våga le och inte kunna visa mitt sanna jag till människor var inte värt väntan, jag skulle ha skaffat denna försäkring flera år sedan. men nu :D