Inte en seriös förvaltare med allt för många oerfarna personer som gör fel och som de sedan tar betalt för att rätta till. De är svåra att få tag på och svarar inte på frågor. Ekonomisk förvaltning är katastrof och de gör felaktiga likviditetsprognoser som riskerar föreningars stabila ekonomi.
Jag är överväldigad av deras otroligt professionella och ödmjuka sätt att hantera människor i sorg och samtidigt med moderna lösningar se till att få helheten av begravningen att kännas viktig och fin .jag är mer än nöjd
Jag är otroligt nöjd med det arbete som HRB har utfört. Allt har fungerat smidigt från första kontakten till slutfört arbete. De höll tiderna, var noggranna, trevliga och lämnade arbetsplatsen snygg och städad varje dag. Det märks att de har både erfarenhet och stolthet i sitt hantverk. Extra plus för bra kommunikation under hela processen – jag kände mig trygg hela vägen. Rekommenderas varmt!
Jättenöjd. Hade Micke och Micke hos mig, Supertrevliga och proffsiga! Jättefint resultat och snabba var dem. Kommer definitivt anlita dem nästa gång jag behöver måla om. /Madeleine
Riktigt proffsigt och trevligt bemötande från första kontakt till slutinstallation. Otroligt nöjd både med bemötande, kommunikation, utförande och resultat. Rekommenderas varmt!
Härlig miljö och trevlig atmosfär. Glad o proffsig personal, speciellt kvinnliga bartendern.
Jag klippte mig. De var alla trevliga & serviceminded. Jag hade inga direkta förväntningar men var fullt nöjd när jag gick därifrån.
Katastrof, de av bokade av misstag av mina båda biljetter. Vilket de medger. Fick 500 kr i checkar och nya tider dit och hem. De vägrade sedan ex lösa det så att jag ex fick stå först i stand-by. Jag fick ställa mig sist trots att de gjort felz Destination Gotland har inte fattat ngt nät det gäller vikten av kundservice. Katastrofbolag. Punkt.
Mycket bra lärare och trevliga receptionister. Dock är det väldigt många elever och de har ett rörigt system som gör dem förvirrade pga detta får man ofta fel information.... Rekommenderar skolan ändå !
Mycket bra lärare och trevliga receptionister. Dock är det väldigt många elever och de har ett rörigt system som gör dem förvirrade pga detta får man ofta fel information.... Rekommenderar skolan ändå !
Mycket bra lärare och trevliga receptionister. Dock är det väldigt många elever och de har ett rörigt system som gör dem förvirrade pga detta får man ofta fel information.... Rekommenderar skolan ändå !
Mycket trevlig butik. Har allt man behöver till både fest och vardag i matväg men även en massa användbara prylar till hem och fritid, kläder och skor, skönhet och hälsa samt till djuren. Dessutom alltid ett brett sortiment med varor av bra kvalitet i olika priskklasser så att alla ska ha råd att handla det de behöver. Dessutom en super nice arbetsplats. Själv har jag jobbat heltid och numera bara extra eftersom jag börjat plugga och har under tiden fått en massa sköna kompisar där!
Otroligt bra sportanläggning med mycket bra priser, särskilt för studenter. Har dessutom allt man kan tänka sig i form av gruppträning och dessutom ett välutrustat gym. Dessutom väldigt bra öppettider och kurser och tjänster inom träning och hälsa av diverse slag.