KundernasKundernasKundernas
KategorierNyheterBästa ValLogga inFör företag

Alla recensioner. Ett ställe.

Prata med oss
UtforskaSök företagFöretag per stadBästa ValNyheter
FöretagFör företagFöretagsinlogg
KundernasOm ossKontaktVanliga frågor
KontoLogga inSkapa konto

Populära kategorier

HantverkareBil & FordonBygg & RenoveringHälsa & SjukvårdSkönhet & HårvårdRestauranger & CaféerBostad & MäklareHem & HushållEkonomi & JuridikShopping & ButikerIT & DigitalHusdjur & Veterinär

Populära städer

StockholmGöteborgMalmöUppsalaVästeråsÖrebroLinköpingHelsingborgNorrköpingJönköpingLundUmeå

© 2026 Kundernas.se. Alla rättigheter förbehållna.

IntegritetspolicyAnvändarvillkor
MM

Mahdokht M

2 recensioner1 företag1.0 snitt — Dåligt
Reco.se
Juristhuset -Lawhouse Advokatfirman Sjöström AB4 okt. 2025
Reco.se

Jag har haft en mycket negativ erfarenhet av denna advokatbyrå. Mitt ärende överlämnades till en biträdande jurist, Kalo Orfali som visade bristande kompetens och misskötte uppdraget totalt, vilket ledde till allvarliga konsekvenser, bland annat en stupstock i processen. Byråns principal var inte tillgänglig och saknade kontroll över hans arbete. Efter att jag anmälde byrån till Advokatsamfundet har de i sina yttranden lämnat osanna uppgifter och efterhandskonstruerar för att skydda sina egna intressen. Deras agerande har... varit både oetiskt och oprofessionellt, och jag kan tyvärr inte rekommendera denna advokatbyrå till någon. Jag varnar er‼️på heder och samvete

Juristhuset -Lawhouse Advokatfirman Sjöström AB3 okt. 2025
Reco.se

Jag har haft en mycket negativ erfarenhet av denna advokatbyrå

Jag har haft en mycket negativ erfarenhet av denna advokatbyrå. Mitt ärende överlämnades till en biträdande jurist, Kalo Orfali som visade bristande kompetens och misskötte uppdraget totalt, vilket ledde till allvarliga konsekvenser, bland annat en stupstock i processen. Byråns principal var inte tillgänglig och saknade kontroll över hans arbete. Efter att jag anmälde byrån till Advokatsamfundet har de i sina yttranden lämnat osanna uppgifter och efterhandskonstruerar för att skydda sina egna intressen. Deras agerande har varit både oetiskt och oprofessionellt, och jag kan tyvärr inte rekommendera denna advokatbyrå till någon. Jag varnar er‼️på heder och samvete