Var inte nöjd. Kändes inte som kompetensen fanns att hjälpa mig. Kanske haft mer tålamod om det kostat -betydligt- mindre. Gillade inte hur standardiserat det kändes, speciellt då detta rör personer med funktionsvariation (det måste det finnas nyans och nyans kräver högre förståelse). Formulären kändes utdaterade. Ville ha konkreta råd inte sitta och tala om mina känslor och hur jag " upplever " saker. Chatgpt är gratis och har varit mer hjälpsamt än det här... och stavar inte mitt efternamn fel. Så jag skulle nog säga att det här var ett stort slöseri med pengar.
Var inte nöjd. Kändes inte som kompetensen fanns att hjälpa mig. Kanske haft mer tålamod om det kostat -betydligt- mindre. Gillade inte hur standardiserat det kändes, speciellt då detta rör personer med funktionsvariation (det måste det finnas nyans och nyans kräver högre förståelse). Formulären kändes utdaterade. Ville ha konkreta råd inte sitta och tala om mina känslor och hur jag " upplever " saker. Chatgpt är gratis och har varit mer hjälpsamt än det här... och stavar inte mitt efternamn fel. Så jag skulle nog säga att det här var ett stort slöseri med pengar.