Man går alltid härifrån med ett leende. Servicen är oklanderlig och den otroliga yrkesskickligheten är verkligen unik – det finns ingen annan frisör jag hellre anförtror mitt hår åt! Marko
Otroligt gott, bra service. Rekommenderas varmt till alla som älskar att få en smakupplevelse. Öl sortimentet kunde vara bättre, men det är en smaksak.
Traditionellt och gott, kan inte bli fel. Alltid värt ett besök.
Trevligt ställe, bra öl sortiment, samt bra blandning på gästerna. Jordbro IPA var en positiv överraskning.
Alltid trevligt att besöka butiken, hjälp får man alltid. Suveränt sortiment och rimliga priser.
För den som älskar det lilla extra i matväg, matglädje i kubik.
Alltid en trevlig upplevelse, god mat samt ett bra sortiment av öl. Lokalerna skulle nog kunna piffas upp något, men som tur så väger det andra över. Värd ett besök.
Ett trevligt ställe med goda pizzor och roligt öl sortiment. Fantom är riktigt ljuvlig.
Svar från företaget
Kul att höra, det värmer. <3
Väldigt duktiga frisörer, har aldrig varit missnöjd.
Svar från företaget
Tack Marko för den fina orden:)
Enkelt och gott, mer behöver man inte för att bli nöjd.
Omdömet drogs ner av att kocken hanterar kyckling och räkor med samma par av handskar, inte bra om man tänker på allergier. Samt att kycklingen smacka räkor. Annars väldigt god räksallad.
Svar från företaget
Vad kan vi göra bättre? 🌻 …
En vacker kyrka mitt i centrala Stockholm. Värd ett besök och njuta av lugnet.
Alltid lika trevligt att besöka Mickes, fynd gör man alltid.