Kolla mätarställningen och ta bildbevis innan du kör en meter med bilen för att undvika att de lurar dig på pengar genom att hävda att du har kört mycket längre än vad du har gjort. Dubbelt så många mil mot vad jag kört la de till på fakturan. Oseriöst och rekommenderar EJ!