KundernasKundernasKundernas
KategorierNyheterBästa ValLogga inFör företag

Alla recensioner. Ett ställe.

Prata med oss
UtforskaSök företagFöretag per stadBästa ValNyheter
FöretagFör företagFöretagsinlogg
KundernasOm ossKontaktVanliga frågor
KontoLogga inSkapa konto

Populära kategorier

HantverkareBil & FordonBygg & RenoveringHälsa & SjukvårdSkönhet & HårvårdRestauranger & CaféerBostad & MäklareHem & HushållEkonomi & JuridikShopping & ButikerIT & DigitalHusdjur & Veterinär

Populära städer

StockholmGöteborgMalmöUppsalaVästeråsÖrebroLinköpingHelsingborgNorrköpingJönköpingLundUmeå

© 2026 Kundernas.se. Alla rättigheter förbehållna.

IntegritetspolicyAnvändarvillkor
MS

Mohammad S

8 recensioner7 företag4.0 snitt — Mycket bra
GoogleReco.se
Svensk Fastighetsförmedling Falköping25 mars 2026
Reco.se

Väldigt duktig och kunnig. Alltid trevligt.

Svensk Fastighetsförmedling Falköping24 mars 2026
Reco.se

Väldigt duktig och kunnig

Väldigt duktig och kunnig. Alltid trevligt.

Svensk Fastighetsförmedling Falköping24 mars 2026
Reco.se

Väldigt duktig och kunnig

Väldigt duktig och kunnig. Alltid trevligt.

Cyklande Rörmokaren15 feb. 2026
Reco.se

Bra service och mycket nöjd. Varmd rekommenderar.

Riverty Group Sweden AB - Huvudkontor10 apr. 2025
Reco.se

Jag är oerhört besviken på detta företag. Genom att hantera betalningen för ett “provpaket” via lashmagz.com blev jag indragen i en dold prenumeration med orimligt höga avgifter. Det är otroligt hur företag som verksamt finns i Sverige kan ha kunder som pluffar andra konsumenter på det här sättet – genom att dölja viktiga villkor och undanhålla information. Trots mina försök att få kontakt och avsluta abonnemanget har jag fått bristande respons, vilket tvingade mig att göra både en polisanmälan och anmäla ärendet till Konsumentverket.... Jag vill varna andra konsumenter för att vara extremt försiktiga och läsa det finstilta noggrant innan ni betalar eller ingår avtal genom detta företag.

Uber Sweden AB7 juni 2024
Reco.se

Verkligen sjukaste köp-upplevelsen jag haft någonsin. Beställde via uber eats en pizza och tillbehör kl 22.06. Klockan 23.30 stod maten som levererad vilket den aldrig gjorde. Gick till pizzerian och förklarade min situation vilket förvånade dom. De hade nämligen aldrig fått in min beställning ens en gång. Nu kommer det sjuka. Försöker nå uber eats, som BARA har chatbottar, ingen mail eller nummer du kan nå de på. Får skeva autosvar om att ”återbetalning inte kan göras”. När jag överklagar detta får jag meddelandet ”kan... du svara på om du fått din mat eller inte” vilket jag förklarat väldigt tydligt redan men aja jag gör det igen. Då får jag första meddelandet igen och om o om går denna loop. Kommer aldrig någonsin använda varken uber eller uber eats igen då denna upplevelse verkligen fått mig o tappa allt förtroende för dom.

Mekonomen Bilverkstad Gävle30 dec. 2023
Reco.se

Bra service och ett god bemötande av personalen.

Pizzeria Vera31 mars 2018
Google