Mycket behändig upplevelse. Helt avstressande och skön behandling. Som att komma i himmelen. Kan varmt rekommenderas
Min bästa naprapat Ann Åhren som med finurlighet och kunnande återställer min kropp till balans. Bästa möjliga behandling!
Mycket duktig och fantastisk behandling med antistress. Kan varmt rekommenderas
Min snart 12-åriga dotter blev jätte nöjd med besöket hos Kayla. Hon fick manikyr och gele lack på sina naturliga naglar.
Bra bemötande och proffsigt - fin miljö och lyhördhet 😊 …