Det finns inte noll annars de skulle få. Jätte dåligt bemötande, jag var utomlands och har blivit stulen min drönare, pengar och en väskan. Jah kontakta Sejfa som är ett dotterbolag till Länsförsäkring och först de säger att det täcker inte försäkringen för drönare och pengar. Sen de kontaktar mig efter några dagar och säger att de har gjort fel och för pengarna det gäller. När jag skickar tillbaks polisanmälan och beloppet, de säger att medarbetare som har sagt att de kan betala för pengarna, har gjort fel. De har inte... skickat villkor. De är ett skam företag som tar pengarna och aldrig betalar. Gå till en annat företag istället. De är skämt!
Det finns inte noll annars de skulle få. Jätte dåligt bemötande, jag var utomlands och har blivit stulen min drönare, pengar och en väskan. Jah kontakta Sejfa som är ett dotterbolag till Länsförsäkring och först de säger att det täcker inte försäkringen för drönare och pengar. Sen de kontaktar mig efter några dagar och säger att de har gjort fel och för pengarna det gäller. När jag skickar tillbaks polisanmälan och beloppet, de säger att medarbetare som har sagt att de kan betala för pengarna, har gjort fel. De har inte skickat villkor. De är ett skam företag som tar pengarna och aldrig betalar. Gå till en annat företag istället. De är skämt!
En hög nivå! Sushi var jätte fräsch och gott. Bra service också. Detta är Hammarby sjöstads bästa sushi
Jätte kul upplevelse. Perfekt för familjer. Finns en picknick plats med sjö utsikt och grill. Pittoresk.
En av dem bästa campingen vi har bott. Fräsch servicehus, bra stora campingplatser med vatten och el och utsikt. Perfekt för husbilen. Stranden var grund, bra för små barn. Jätte snabba att svara på frågor. Vi kommer tillbaka. …
Svar från företaget
Tack för dessa fina ord och feedback! Vi blir glada att höra att ni trivdes under er vistelse hos oss. 🤗 Kul att ni cyklade dressin, det är en av våra favorit aktiviteter i området! …
Bästa sushi i Sjöstan! Brukar äta minst en gång per vecka där och samma känsla. God mat, fräscht och trevliga folk som jobbar där. Pris till 10 bitar lunch är 140kr.
Beställde jag en recept, och de skulle leverera nästa dag. Aldrig fick min beställning. Efter två dagar de skrev att det var försenad. Skickat mejl till dem, dem svarat efter fyra dagar. Aldrig igen.
Svar från företaget
Jag beklagar att du fick vänta på din order. Prova gärna att ringa vår kundservice nästa gång så får du svar inom ett par minuter. Vänliga hälsningar Anna-Maria/apotea.se
God fräsch mat. Lunch känns att det är bättre dock. Min fisk var lite för mycket stekt. Annans bra varor.
Svar från företaget
Tack för att du är med oss och för att du tog dig tid att recensera. Hoppas vi ses igen! Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Det var en gång den var en av top 5 burgare stället i Stockholm. Nu är bara dåligt. Burgare för oss all fyra var torra, pommes ser ut som har stekta två-tre gånger med en gammal olja. Personalen pratar inte svenska. Hälften av grejer fanns inte på meny. Betalat 900kr nästan. Tror att det bättre att stänga och gå vidare.
Mat har blivit sämre. Beställde orange kyckling och man kunde nästan inte hitta kyckling. Det var små bitar och hårda. Sushi var också inte så bra, lite tråkigt och smaklös. Men en av deras anställd räddade dagen. Hon var trevligt och hjälpsam.
Svar från företaget
Hej! Vi uppskattar all feedback vi får in. Hör gärna av dig till oss via kundservice@chopchop.se och berätta hur vi kan göra nästa besök till ett femstjärnigt besök.
Jag bokat tid med dem men sen jag avboka den eftersom de är superdyra. Skickat exakt samma fråga till 5 andra ställe och alla skickat offert för oljebyte, oljefilter, pluggar, bromsvätska och signalhorn runt 2500kr inkl arbete. Mekonomen Nacka skickat 6600kr för samma arbete. Efter jag läste andra omdöme också jag vill inte bli blåst.
Svar från företaget
Hej! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt besök hos oss. Du får gärna
Jätte dåligt service. Läkare glömde att beställa provtagning och vi väntade med våra 8 åring nästa i en timme. Inte nöjd alls!