Trevlig personal , både i inlämning och utlämning. Ibland sviktar beskrivningen på objekten information. Jag försöker alltid åka in och kolla på vad jag ska bjuda på om det är möjligt.
Köpte en Risifrutti som visade sig vara full av mögel.