De är bäst! Jag har prövat många optiker runt om i Sverige på alla ställen jag har bott, men de fick aldrig mina linser rätt. Så jag har åkt från Stockholm till Östersund enbart för gå till Optikern de senaste åren. De känner mina ögon, de känner mig, de är trevliga och jag är alltid nöjd med linserna jag får.
Jag är verkligen supernöjd. Bemötandet från kundtjänst var både trevligt, hjälpsamt och genuint. Det märktes att de verkligen ville förstå vad jag behövde och att allt skulle bli rätt från början. Jag hade ganska höga förväntningar, men de lyckades faktiskt leva upp till dem. Allt gick smidigt, kommunikationen var tydlig och jag kände mig trygg genom hela processen. Jag köpte en väggmonterad fläkt och jag är riktigt glad över resultatet. Det blev precis så som jag hoppades, kanske till och med lite bättre. Sammanfattningsvis... en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Jag kan utan tvekan rekommendera Digideal vidare!
Jag köpte av Amanda och hon var otroligt närvarande och uppdaterande om vad som hände under hela köpprocessen. Väldigt hjälpsam och svarade snabbt om jag hade några frågor. Rekommenderar verkligen att köpa från Amanda, om ni värdesätter trygghet i ert nästa bostadsköp är hon mäklaren för er. Stort tack Amanda!
Jag köpte av Amanda och hon var otroligt närvarande och uppdaterande om vad som hände under hela köpprocessen. Väldigt hjälpsam och svarade snabbt om jag hade några frågor. Rekommenderar verkligen att köpa från Amanda, om ni värdesätter trygghet i ert nästa bostadsköp är hon mäklaren för er. Stort tack Amanda!
Valeria var superbra och supertrevlig!
Svar från företaget
Hej Olivia - tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vi kan inte vänta på ditt nästa besök :D Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Mycket behaglig och proffsig person. Är mycket nöjd med min behandling.
Köpte paket med 20 körlektioner för automat. Jättebra service, trevliga och pedagogiska lärare. Klarade uppkörning och teori på första försöket.
Bra ställe för frukost då de har varierande frallor. Gott fika och även salladerna är väldigt goda! Trevlig personal som ger ett bra bemötande.